خدایا سلام

منو می شناسی ؟

آره من همون بنده ی توام که هر وقت ازت چیزی خواستم خواست منو رد کردی

ولی خدایا این دفه چیزی که ازت می خواستم برای خودم نبود برای این بود که یه ذره از زحمتای مامان و بابامو جبران کنم

وباز هم تو روی اونا شرمنده شدم

آخه خدایا وقتی بنده ای رو دوست نداری چرا اونو می آفرینی؟

برای اینکه همیشه شرمندش کنش؟

آخه چرا؟

همیشه از کمک خدایی که دوستش دارم محروم بودم....

منو بخاطر کدوم گناهم مجازات می کنی؟؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
شادی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:22 ق.ظ

خیلی چیزهایی که صلاحمون در اونه رو ما درک نمیکنیم از نرسیدن به چیزی که میخوایم نا امید میشیم اینا رو به خاطر نصیحت و ادایه ادم بزرگا رو در اوردن نمیگم اینا رو من خودم تو سالی که پشت کنکور بودم با تمام وجود لمس کردم از زندگی نا امید شدم وقتی قبول نشدم ولی سال بعد که تلاشم ثمر داد خدا رو شکر کردم و الان بیشتر سپاسگزارم چون در بهترین جا قرارم داده پس بدون حکمتی داره که روزی خدا رو به خاطرش شکر میکنی(راستی من خودم به وب لاگت سر میزنم کسی خبر نداره من خودم خواستم بات حرف بزنم کسی ازم نخواسته بود چون تو برام عزیزی و دوستت دارم)

حبیبه یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.aygon.blogsky.com

سلام عزیزم وب سایتت واقعا جالب شده و یه حرفایی را نوشتیکه وقتی ادم می خونه ناراحت میشه خدا همهی بندههاشو دوست داره ....راستی منم اپدیت کردم اگه خواستی یه سر بزن

آزاده یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:21 ب.ظ http://azadeh-goli.blogsky.com

سلام مریم خیلی خیلی عزیزم ... خدا بنده هایی رو که خیلی دوست داره با این سختی ها امتحان میکنه... تو میتونی زحمت های مامان و بابات رو جبران کنی امسال نشد سال دیگه حتما میشه قول میدم خیلی برات دعا کنم عقش من ... دیگه نبینم گلم ناراحت باشه ها

مرد یخی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ق.ظ http://isis.blogsky.com

سلام
مثل همیشه وبلاگت قشنگه و مطالب جالبی توشه
موفق باشی

محسن سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:25 ق.ظ http://mohsen1388.persianblog.com

ای بابا !! شما و آزاده خانووم حقا که دو قلوید ..... یکی تون خیال نداره آپدیت کنه ؟ اگه خبری ازش شد بهش بگو بیتا برگشت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد