No matter how  for or how long my love will still be yours love you.
For you I am  here whether in spirit , mind, body shall you ever shed a tear your angel will always be near.
این که چه مدت  وچه قدر از همدیگر دور باشیم بی اهمیت است عشق من کماکان از آن توست تا ابد عاشق تو خواهم بود
به خاطر توست که اینجا هستم چه در روح چه در فکر و چه در جسم و با ریختن قطره اشکی فرشته ی تو در کنارت خواهد بود ...
.
نظرات 8 + ارسال نظر
سهیل دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:31 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام .خوبی؟ وبلاگ قشنگی داری . خیلی قشنگ بود عزیزم . دلم نیومد نظر نداده برم . دوست داشتی طرف ما هم بیا . قربانت / سهیل از وبلاگ گروهی دوست دارم / به امید دیدار

محمد دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:36 ق.ظ http://iranbinmoney.blogfa.com


با کسب اجازه از صاحب وبلاگ

آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند
دوست گرامی ، شاید شما نیز تاکنون جملاتی از قبیل کسب درآمد از اینترنت، کار در
خانه، پولسازی با اینترنت، ای میل بزنید، سود بگیرید و .... را شنیده باشید و یا در گوگل و یاهو مدلهای خارجی آنرا جستجو و پیگیری کرده باشید. شاید هم اصلاً به این مقوله اعتقاد نداشته باشید و تا کنون نیز دنبال آن نبوده اید. ما همه شما کاربران را دعوت می کنیم که با ما در این مسیر همگام باشید و این موضوع را که واقعا از طریق اینترنت می شود به صورت قانونی و به حق پول درآورد را باور داشته باشید. حال این امکان برای شما فراهم شده ، آن هم از طریق یک مشارکت عادلانه و در داخل ایران اسلامی . من به شما عزیزان توصیه می کنم مطالب وبلاگم را تا به آخر با دقت مطالعه نمایید.

http://iranbinmoney.blogfa.com

آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند
موفقیت هرگز پایان نمی پذیرد

دیونه سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:04 ق.ظ http://divoonee.blogsky.com

سلام...مطالب خوب... وبلاگ جالبی هم دارین..تنها چیزی که در دل ما باقی خواهد ماند...یاد وخاطره کسانی هست که آنها را دوست داریم...زندگی به تاری از موی امید بند است و بس

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 ب.ظ http://www.aygon.blogsky.com

سلام عزیز وب سایت با حالی داری موفق باشی یهع سری هم به من بزن ممنون در پناه حق

علی چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:37 ق.ظ http://popmusicguitar.persianblog.com

هرگز تو را فراموش نخواهم کرد......حتی اگر مرا از یاد ببری.......و هرگز از تو رنجور نخواهم شد..........چرا که تو را دوست دارم........دیوانه وار عاشقت شدم.......چرا که مهربانی را در وجودت دیدم...........با چشمانت وجودم را دگرگون ساختی.........و اگر تو نبودی....هرگز عاشق نمی شدم..........................نه تو از عشق من دست می کشی و نه قلب من از عشقت رویگردان می شود...............سوگند که وجود تو در سرنوشت من نوشته شده است..........و اگر با مژگانت اشاره ای بکنی.........فرسنگها راه خواهم پیمود............چرا که شب عشق بسیار طولانی است.........و قلبم در آرزوی تو می سوزد.............................آنگاه که از برابر دیدگانم دور شوی...........خورشید وجودت پنهان می گردد........و ابراهای غم و اندوه مرا در بر می گیرد....... و به دنیای غریبی می برد...........................همیشه در قلبم حضور داری و عشقت زندگیم را گلباران کرده است........تمامی این دنیا را با قلبی پر از رمز و راز به دنبالت طی کردم.........محبوبم.......همیشه به انتظار بازگشتت خواهم بود........................................................

مرد یخی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:30 ب.ظ http://isis.blogsky.com

سلام دوست من
وبلاگ زیبایی داری
آهنگ قشنگی هم داره
موفق باشی

سینا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:07 ب.ظ

چه سخته احساس تنهائی.
چه سخته وقتی احساس کنی بود و نبودت برای هیچ کس مهم نیست.
چه سخته وقتی می بینی از همه جدائی.وقتی می بینی دیواری که دورت کشیدی اونقدر سخت شده که خودتم نمی تونی خرابش کنی...
چه سخته وقتی با منطق خودشون برای خودت نخوانت.وقتی برای امتحان وجود خودت از همه کنار می کشی و آب از آب تکون نمی خوره....
چه سخته وقتی اشکاتو فقط خودت می بینی و خدا.وقتی دلت می گیره؛فقط خودتی و خودت.حتی می ترسی با خدا دردودل کنی.شاید اونم یه روزی ازت خسته شد...
چه سخته وقتی پاییز فصل تازگیت باشه و تو بارون گریه کنی که کسی نبیندت...
چه سخته زندگی.چه سخته این همه نقش بازی کردن.چه سخته وقتی تو دلت پر از غصه باشه و بخندی.وقتی همه فکر می کنن چقدر خوشی.وقتی بخوای یکی از اون فریادهای تو دلتو بزنی و آه هم از از لبات بیرون نیاد....
چه سخته من بودن......

سینا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:16 ب.ظ

یه سوال داشتم اگه میشه جوابم رو بذار تو وبلاگت ....اگه عشقت بهت محل نذاره حتی دلیل این کارو بهت نگه هر چی التماس کردی آب از آب تکون نخوره فکر نمی کنی کس دیگه ای جاتو براش پر کردن؟ فکر نمیکنی اگه بهت گفته دوست دارم دروغ گفته ؟فکر نمی کنی بازیچه بودی و خودت خبر نداشتی؟ چرا بعضی فکر می کنن فقط خودشون هستن و بس ؟چرا وقتی بهش احتیاج داری خودشو قایم میکنه؟.......همه اینا یه چیزو نشون میده اونم اینکه نمی خواد با تو باشه و دیگه تو براش مهم نیستی......اگه می شه نظرت رو بنویس........(تربچه!!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد